Jump to content

Photo

Firearms Regulations

• Please log in to reply
124 replies to this topic

#121 tonsi

tonsi

Chaser

• (04) Casual
  • PipPipPipPip
  • 67 posts

Posted 03 October 2020 - 03:40 PM

Hi Guys, anyone has experience on renewing LTOPF on this pandemic year? Still need to have Neuro and Drug Test at Camp Crame ba? How do you set an appointment or walk in will do sa mga test? Thanks in advance

• figaro888 likes this

#122 khantan

khantan

Wanton

• (05) Regular
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 763 posts

Posted 14 October 2020 - 06:09 PM

Roni housing kit for glock -  do you need a separate license for this?

#123 figaro888

figaro888

Chaser

• (02) Sinless
  • PipPipPipPip
  • 71 posts

Posted 16 October 2020 - 09:03 AM

I'm planning to get an LTOPF.  Any views, opinions and comments on procedures and dates will be appreciated.  Do gunshops assist in processing LTOPF?  Thanks.

#124 Harrydaups

Harrydaups

Voyeur

• (01) Lurker
  • 2 posts

Posted 16 October 2020 - 02:00 PM

Hi. Eine interessante Seite habt ihr hier. Ich freu mich immer wieder neue Tipps und Empfehlungen zu lesen. Heute möchte ich auch einmal etwas vorstellen. Meine aktuelle Lieblingssoftware für DVDs ist DVDFab DVD Copy. Ich nutze sie jetzt regelmäßig zum DVD brennen. Abgesehen davon, dass sie einfach zu nutzen ist, gibt es so viele Optionen und Einstellungen, um die Disc anzupassen. Man kann die DVDs auf DVD-5 oder DVD-9 brennen, was wirklich superschnell und mit nur wenigen Klicks funktioniert. Natürlich kann man sie auch als ISO oder Ordner auf dem PC speichern, wenn man gerade keine Disc hat. Man kann die Software 30 Tage lang testen. Für mich ein echter Geheimtipp fürs DVD brennen, probiert sie gerne mal aus!

#125 Drill Sergeant

Drill Sergeant

Chaser

• (04) Casual
  • PipPipPipPip
  • 58 posts

Posted 17 October 2020 - 07:28 AM

Has anyone renewed their firearm sa Crame lately? How pack is it? I might need to do it in a few months but worried about covid knowing the level of infection in the PNP

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users